Torkade aprikoser

Jag är himla sugen på torkade aprikoser, tyvärr har vi inga hemma. Inte ens frysta hallon eller jordgubbar. Jag får hålla mig.
Det blev ett yogapass för mig iaf, och jag känner mig mycket nöjd. Söndagsyoga tror jag få bli min nya grej. Sedan vill jag köpa sånna där
gummiband, hopprep och en fin yogamatta. En tjej hade en rosa, det var fint. Efter passet bastade jag lite, sedan hämtade syrran och pappa mig. Lucky me.
Sen så har jag lite tur.



Och som en person sa "Café 60 ska gruppvåldtas av oss på onsdag" hahaha.

Au revior mon petit livre.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Önskr jag tyckte dom var goda, de ser ut som torkade små pungar och smakar så mysko :P hehe

2007-03-13 @ 19:05:04
Postat av: Anonym

Haha, små torkade pungar?! Det har jag aldrig tänkt på ;)

2007-03-14 @ 19:21:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits