Aaaah, två dagar kvar

Nu är det bara två riktigt skoldagar kvar. Nästa vecka är typ helt och hållet onödig, jag slutar på fredagen men är ledig tisdag, onsdag och torsdag.

Laguna Real har börjar lite smått idag, vänta bara till tvåan! Fast då är jag förhoppningsvis
här, men jag kan ju iaf lyssna på svallret.

För övrigt hittades insekter i maten och pengar i akvariet idag. Självklart snodde vi det sistnämnda och gick och köpte fika för det. Vem fasen lägger en hundring i ett akvarium?!
 Sedan traskade jag till Stadium och tittade efter yogamattor och hopprep.

Nu äter jag glass som kompensation för att jag gick och simmade idag. Iofs var simmningen som kompensation för klaaddkakan på stan. Oups.
Dax att plugga vidare. Måste. Stå. Ut. De. Sista. Dagarna.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits