Aooouuu

Eller hur låter en varg egentilgen? Det jag vill komma till är att jag har varit på Skansen idag med skolan. Vi fick i uppdrag att studera vargar i trettio minuter, och gissa vad vargen gjorde för spännande? Nää just det, ingenting. Men en annan grej som faktiskt var kul det var när vi står där under ett träd så säger P; "snälla säg att det där var ett ekollon" Svar nej, det var inget ekollon, utan fågelbajs. Mitt i håret, jag fick mig ett gott skratt (jag vet, skadeglädje...), men stackars P fick leta reda på en toalätt. [Haha, jag har visst köpt för mycket kattströ]

På hemvägen passerade jag
La Ninja, som även har en webshop med många roliga smycken.

Sedan blev jag lite påhittig och bestämde mig för att låta mina små djur bli lite aktiverade. så nu har de något att göra iaf.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits