Modejouren

Hahaha, jag har hittat en ny blogg, modejouren. Och nej den är inte så trist som den kanske låter. Ingen wannabe Sofi Fahrman eller någon annan, utan en helskön blogg full med ironiska inlägg. Och jag tänker följa deras budord. "Lev Chict"  Även om det inte innebär för mig att vara perfekt sminkad varje dag, eller att gå med en stor mugg latte i trendiga skor, tench och stora svarta bågar. Utan kanske att ha kul, inte reta upp sig på småsaker (människor, som jag för övrigt ofta har otroligt lätt att göra!) och njuta av livet. Inte gå förbi spegeln ihopkrympt och se de fula sakerna på mig själv, utan de snygga. Jag tycker till exempel om min ögonfärg och brukar, nu när jag tänker efter få komplimanger för dem.

Nu skriker syster på mig att jag måste plocka undan laxen, bästa att lyda order. Även om att lägga in lax i en burk inte är så chict.

Kommentarer:
Postat av: Jossan

Den bloggen är söt som få! ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits