Oh dear

För att citera L. Gårdagen blev tja... kanske inte riktigt som förväntat. Började dåligt, blev bra för att sedan bli sämre. Vi skulle ha mött vår vän F i Enskede, så vi sätter oss och åker dit, samtidigt som vi försöker få tag på honom, men ingen svarar. Så vi fortsätter åka, tillslut är vi i Enskede, och tänker Äh, det ska väl inte vara så svårt att hitta en brasa. Trodde vi... Efter att ha gått ett tag stöter vi på en katt som blir vårt enda sällskap där. Vi beslutar oss för att åka tillbaka åt andra hållet, mot hässelby. Väl vid typ Vällingby får vi äntligen tag på F, som är helt likgiltig, han säger inte ens förlåt. Jävligt (ursäkta) dålig stil.
I Hässelby kommer vi till en fest som till en början är mycket trevlig. Tills att P börjar bli allt för påverkad. Gissa hur det slutade? Jo jag fick sitta och hålla upp henne vid toan, för annars skulle hon bara ha ramlat ned i den eller nåt. Tillslut måste vi ringa efter hennes föräldrar (jo, hon var så borta) och tja... Jag kom väl hem vid halv fem i natt (morse?)
Det var min valborg. Men hey, jag klagar inte, jag känner inte ens av någon baksmälla idag. Annat är det nog för P.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits