Parkas + kaos

Idag var jag ledig från skolan, jippie yäy. Därför bestämde jag mig för att traska till C/O Stockholm på Götgatan som hade utförsäljning. Och shit vad mycket människor det var där. Kön ringlade runt affären, men det avskräckte inte mig. Efter att ha tittat runt lite såg jag att mitt favvopuder från Biotherm var på 50% så då var jag ju tvungen att köpa det. Men att stå i kön i 45 minuter, nej tack. Jag gick upp en trappa, där tog det tre minuter, sedan strosade jag nöjt ut ur affären.
Det är lite konstigt, när jag hittar saker som jag verkligen vill ha till ett fynd pris så får jag lyckorus genom kroppen. Och det varar hela dagen.

När jag kom hem igen så hittade jag en avi från Posten, mitt Lipton te har äntligen kommit. Så jag och mamma traskade ut och hämtade det. På Netto träffade jag K, ett bra tag sedan. Haha, när vi stod och snackade lite så var jag nästan osäker på om det var han. Fast han tyckte också att jag såg annorlunda ut.
Sedan fortsatte jag och mamma till en secondhand affär och där hittade jag en beige parkas. Har funderat ett tag på att köpa en, men samtidigt inte velat lägga mycket pengar på ett plagg som kanske är kul i en säsong. Därför blev jag mycket nöjd med min för 115:-

Det verkar som om A också ska byta skola. Shit, jag har ingen lust att komma tillbaka i trean om både P och A har bytt. De förgyller dagen i skolan. Isf får jag också byta, så det så.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits