Sieben, sieben, ai lyu-lyu

Ukrainas bidrag är det roligaste jag sett på länge. Den sätter sig direkt på huvudet. Haha, great!
Imorgon blir det schlagerkväll hemma hos Cecilia, och det är schlager tema på smink och kläder. Frågan är bara vad jag ska ha på mig?! Funderar på att sminka mig som en dragqueen eller något, måste nog öva mig lite på det.

Nu har jag tagit lumpen! Ja, eller iaf den franska. Jag har suttit på Lyccée Saint Louis i några timmar och lyssnat på ett föredag. Det var väl sådär, fast man fick goda kanelbullar och pains au chocolat. Och apropå goda kanelbullar! Igår var jag A och P på café Saturnus där de har helt enorma kanelbullar. Vi trotsade vädret och satte oss ute under filtar, men det var riktigt mysigt! Dit ska jag gå fler gånger, de hade massa med franskagrejjor som verkade supergoda. Tyvärr är det ganska dyrt. Ps kanelbulle + stor choklad gick på 70:- Men A bjöd mig så jag behövde inte bli fattig ;-) Eller iofs betalade jag Ps fika, men min ränta är hög, så jag hoppas hon lämnar tillbaka det snart.

Nu ska jagh nog gå och dansa lite lasha tumbai.

Sieben, sieben, ai lyu-lyu
Sieben, sieben, eins, zwei
Sieben, sieben, ai lyu-lyu
Eins, zwei, drei

Okay, happy end

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits