Barnvakt

Babysitter Cecilia ar egentligen inte sa mycket till babysitter, hon overger barnen och gar och pratar i telefon istallet. Eller det kanske inte riktigt var hela sanningen, de har faktiskt en film att titta pa. Jag sitter och ater for mycket chokladkaka och clementiner.

Idag har jag gatt omkring i dvala. Jag har varit skittrott. Gardagen var helt okej. Inte toppenbra, men inte dalig heller.
Vi traffades hos C dar vi bytte om, sminkade oss och drack lite tequila shots. Sedan akte vi till Meddan dar vi kakade buffé och snackade lite, bade med fransmannen och andra. Efter nagra timmar sa skulle de andra folja med nagra killar till en bar pa Champs Elysées sa jag och F foljde med. Dar drack vi cocktails och ol (inte jag, jag tycker inte om ol) och tja... Till en borjan var det vall lite stelt, men pa slutet blev det battre. En acklig kille som bjod pa drinkar hangde pa samtliga tjejer. Mig slickade han orat. Usch.
Efter detta stack vi till en nattklubb som ligger under en bat vid Seine. Staller var helt okej, manga unga manniskor och vissa ganska snygga och sjùlva lokalen var ocksa bra. Desvarre var musiken ingen hojdare. Och jag var inte pepp, kanske berodde pa att jag var trott och mina fotter varkte pga stilettklackarna. Jag och F hittade varldens coolaste kille, han hade svarta Raybans och stod och dansade jattekonstigt och var helt inne i sin egen grej. Man blev riktigt glad av att sta och titta pa honom! Hur som helst sa stannade vi dar tillfyratiden, sen sa stack vi till Quick. Nagra vill fyllekaka. Pa vagen dit motten jag en fransman som var mycket pratsugen, resulterade i att jag fick hans nummer.
Sedan tog vi morgontaget hem och somnade klockan sju.

Nu maste jag verkligen ga och lagga mig. Orkar inte vara upp mer.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits