Dod

Igar fick jag lana en digitalkamera, det var tankt att jag skulle ta lite bilder med den eftersom min kompis ar sa dalig pa att fota. Darfor la jag ned den i vaskan. Idag nar jag vid forsta lektionen skulle kolla vilken sal vi skulle vara i, tog jag upp min kalender. Sjalvklart hade sladden pa kameran fastnat i spiralen, och aker med upp. PANG ner i stengolvet. Jag trycker pa on knappen for att se om en funkar. System error. Jippie, fan.

Har i alla fall fyndat en BH fran Triuph for fem euro. En svart, precis vad jag behovde. Pa affaren som jag var pa var det massa tanter som borjade braka. Haha, en tant hade tydligen slagit den andra. Da hande den andra blivit upprord och sagt att hon skulle ringa polisen. Men den andra tanten sa att hon inte alls slagit henne och att den andra var rasist. Sa det blevlite kaos.

Nä men ser man på. På den här profilen har jag ju till och med å, ä och ö. Trevlig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits