Jag har internet!

Antligen, men nu kommer jag bli beroende. Vad har hant pa sistone? Inget speciellt. Till helgen hade jag tankt festa jarnet.... Men icke sa nicke. Nu ska jag helt plotsligt pa overklassjakt i norra Frankrike. Aja, da kan jag ju saga att jag testat pa det. Nasta helg kanske? Fast da ska jag vara barnvakt en kvall, kanske inte sa bra tt komma bakis. Eller sa dricker jag inte sa mycket helt enkelt. Ingen vidare kansla anda. Jag har borjat lata som en fjortis.

Nu sitter jag och lyssnar pa latar som far mig att tanka tillbaka pa sommaren. Det ar skont. Nu ar det kallt har i Paris, jag ar dalig pa att kla mig, vill inte ha vinterjacka. Strejk ar det ocksa, sa alla som kan komma till skolan maste, vilket aven inkluderar mig. jag bor ju narmst.

Idag har jag och F varit lite pa stan, i lyxkvarteren, pa Les Champs, och i la Fayette. Snart ska jag ga ut och bunkra upp med lite magasin infor landet. Men vi skulle tydligen ga ut nagon kvall pa restaurang massa unga manniskor, sa forhoppningsvis far jag en bra helg.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits