Kinesgul

Hur kan det komma sig att jag ser gul ut? Jag har inte solat, jag har inte tagit brun utan sol, och jag har inte gulsot. Anda ser jag gul ut. Jag brukar visserligen ha en likblek farg pa huden, nastan lite sadar gron, men nu ar jag helt poltisligt gul. Och mina lappar ar helt frasiga.

Pratade med min kusin A idag pa msn. Hon skrev at hon saknade mig. Aw, gullet. Jag trodde faktiskt inte att hon gjorde det darfor blev jag lite rord. Har inte traffat henne pa flera ar.

Funderar pa om jag pallar att ga till skolan idag. Har jattemycket huvudvark. Tror nog att jag ska skippa det. Battre att komma helt utvilad imorgon an att komma halvsjuk idag. Dessutom har jag den storda lararen den sista lektionen, och jag orkar inte riktigt med henne idag. Sen sa ska jag antgligen fortsatta pa mitt prov, och det orkar jag inte heller med. Nej idag ska jag fortsatta lasa min bok 1984 som for ovrigt suger. Ska leta fram en recention pa natet och latsas att jag har last den. Eller sa skjuter jag upp lasandet till vinterlovet. Tror att jag ska vara klar med den i januari nagon gang, sa jag har ju god tid pa mig.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits