Svull

Igår kom S, P och A hem till mig vid ett. Med sig hade de kanelbullar, croissanter, Ben & Jerrys, Brämhults, och annat snaks. Jag stod för en liten drink till den som ville. Dock inte jag själv. Och självklart massor med filmer. Vi tittade på film från 13 till 19. Solen sken ute de första timmarna, men för att inte få dåligt samvete drog vi ned persiennerna.
Den här veckan har verkligen gått snabb. Jag har fortfarande två kompisar som jag vill hinna träffa innan jag åker. Konstigt nog fick jag känslan av att den ena inte hade någon lust att varesig träffas eller snacka i telefon. Eller så var det jag som kanske tog fel. Aja, vi får se om hon hör av sig eller inte.
Idag ska jag iaf umgås med syster. Men först -en joggingtur.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits