Tillbaka till verkligheten

Efter tva dagars isolering var det skont att komma tillbaka till skolan. Det fanns lite saker att ta igen, bade i skvaller och skolarbete.
Tydligen ska vi har en HOST fest pa fredag. Den ska vara i Svenska Kyrkans lokal, (det borjar redan lata lyckat) SSP ska bjuda in fransmannen fran skolan. Sen sa ska vi mingla lite, och ata. Sure, iden ar valdigt gullig. Men domd att misslyckas. Sen ar det tankt att vi ska ga ut tillsammans med dem. Men vi ska vara hemma klockan ett. Ha, vilket skamt.
Forhoppningsvis sover jag hos C, da ska vi till Champs Elysees och parta. Om jag kan sova dar vill saga.

Nyss ville jag starta tvattmaskinen. Naha, det kan man visst inte gora den har tidne pa dygnet i denna fastighet. Men maskinjaveln har ju varit upptagen hela dagen, sa jag kan ju inte gora det forns nu! Dessutom har jag typ ett par rena trosor kvar, sa jag maste tvatta. Men jag ska satta pa maskinen imorgon bitti. Jag blir trott pa deras regler. De vill inte att jag ska duscha for tidigt, men det skiter jag i. Jag duschar pa morgonen. Sa det sa. Men man kan inte duscha for sent, pa kavellen heller, inte spola for mycket vatten i handfatet for tidigt pa morgonen. Men snalla, ingen har vall dott av att lite vatten rinner i ledningarna?! Jag har aldrig strot mig pa det, hors det ens...? Nu vantar jag pa att badrummet ska bli ledigt. Suck.

For ovrigt alska jag
Liselotte Watkins illustrationer. De ar valdigt fina.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits