1 vecka kvar till lov

Och vad skont det ska bli. Visserligen gar veckorna ganska snabbt, men...
Forra helgen var jag pa Père Lachaise med F och sen stack vi till eiffeltornet dar de hade satt upp en gigantisk skarm. Frankrike-England i rugby. Varesig man vill eller inte sa rycks man med har i Frankrike. Rugby ar jattestort. Val dar var det tiotusentals manniskor. Trangt, men kul.

Igar firade vi M hemma hos mig. Pizza, fetaostsallad, ostar, brod, snacks, chokladkaka, glass, champage och vin. Otroligt onyttigt, men vad fan, det var gott. Mysigt ocksa, jag drack mest och blev lite snurrig. Hoppas inte S markte det nar hon och familjen kom hem.

Idag ar jag hos farmor och farfar. Tankte sova over har nu nar jag anda traffar dem. Annars brukar det bara bli en gang per ar. Dessutom sa har de bade internet och IPtelefoni sa jag tankte ringa hem och till nagra komisar, om de nu ar hemma.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits