Heeeeeeeeeeemma!

Åh, fy fasen vad skönt! Den senaste veckan har jag gått och räknat ned dagarna. Men nu är jag äntligen här i gråa och kalla Sverige, men vad gör det?

Till en början såg det ut som om jag inte skulle komma med överhuvudtaget. Jag bestämde mig för att räkna med 2 timmars resväg till Charles de Gaulle, och på Rer:en möter jag J som tydligen också skulle ta samma plan som mig. Kul med sällskap. Sedan när vi skulle checka in blev jag hänvisad till gaten, skulle få sittplatser där. Jag reser nämligen på lite speciella stand-by biljetter. Och enligt mamma så skulle det finnas gott om platser. Men väl där är det säkert 10 andra stand-byare. 2 minuter kvar till beräknad avgång, jag hade fortfarande inte fått en plats, men några andra hade det. Sedan ropade de upp Andersson, då är det en man som är snabb i kaäften och säger ja, grabbar biljetten och springer lite smått mot gaten. Samtidigt hinner jag säga att jag faktiskt också heter Andersson. Självklart hade de blandat ihop biljetterna, det var jag som skulle ha den. De upptäckte de också, så jag fick den men det stod inte vilken sittplats jag hade. Så jag frågade. Du ska sitta i cockpit fick jag till svar. så det blev att gå igenom en säkerhetsdörr in före alla andra i planet. Trångt var det, men piloterna var jättetrevliga och det bästa, jag kom med!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits