Jag gor min laxa

I Idrott och Halsa fick vi i uppgift att skriva en text om hur vi mar idag, om vi kanner oss stressade, trotta, glada osv. Hur vara matvanor andrats under tiden vi varit har, och hur vi motionerar. Samt dra paraleller mellan dem. Sedan vill de att vi tva ganger i veckan, utover det som vi brukar motionera, utova nagon form av aktivitet. Fragen ar bara vad jag ska hitta pa for nagot. Jag tanker knappast betala dyra gymavgifter.

Vag jag gor:
Joggar, promenerar, simmar.

Vad jag kan gora:
Intervaller (jobbigt)
Yoga (da maste jag gora det pa mitt rum helt sjalv... Inte sa lockande)
Cykla (maste fraga C om jag kan lana hennes cykel, sen finns det inte s^manga stallen att cykla pa har)

Sen kommer jag inte pa nagot mer. Imorgon ska jag nog ta tag i det. Det blir
Pain aux raisins till frulle, sen far jag vall slapa mig ut.


Ikvall sover jag i vardagsrummet. Vantar pa att rugbymatchen ska ta slut, sa att jag kan sova. Ar trott efter gardagen.

Jag skiver helt meningslosa inlagg. Intresseklubben antecknar.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits