God kvall

Jag ar mkt trott. Aven om jag gar och lagger mig sent sa vaknar jag tidigt. Igar traffade jag F, C, och M vi drack drinkar och snackade. Nar de vid ett tillfalle var  de pa toa och jag satt kvar vid vaskorna sa kommer en japan, eller snarare asiat fram till mig. Han sager nagot obegripligt, jag vet inte ens om det var pa franska, engelska eller hans ursprungssprak, darfor bojer jag mig lite framat for att hora vad han sager. Da pussar han mig pa kinden. Euuuuwww. Min forsta utekvall i Paris och jag blir uppraggad av en japan som jag inte ens forstar. Han kunde at minstone ha bjussat pa ett glas, efter att ha inkraktat pa min kind. Fast det kanske var bast att det inte blev sa.

Jag funderar pa att satta upp en lapp pa Méderic att jag kan tanka mig vara barnvakt. Man gor av med sjukt mycket pengar i den har staden... Och anda har jag knappt kopt nagot?
Har iaf antligen fatt mitt Societe Géneralkort. Nu galler det bara att memorera koden. Manga nya koder att komma ihag namligen.

Kvallen slutade med att jag akte hem vid ett, de andra fortsatte till nagon nattklubb. Tunnelbanan slutar ga vid ett, och jag hade inte tillrakligkt med cash for att ta en taxi, och jag pallade inte direkt att folja med heller.

Jag har ocksa blivit forkyld, jag antar att det ar luften, och alla bakterier. Mina lungor och imunforsvar blir nog lite chockade. Jag botar mig med te och frukt. Och vitt brod. Hela tiden vitt brod. Nar kommer fullkornstrenden hit? Jamais!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits