Jag behover en dator

Fan det har fungerar inte... Jag maste ha en dator. Nar jag skulle gor mina arbeten har om dagen sa fick jag sitta och srkiva for hand. Det var jobbigt. Dessutom har familjen sa att jag kan koppla upp mig pa deras WiFi. Me som sagt, jag har ju ingen dator. Sag att man pa OnOff kan fa den billigaste laptopen for ca 4000 kr. Det var ju inte sa farligt.
Imorgon ska jag pa fodelsedagskalas. Kusinen D fyller 6 ar och jag har kopt ett Europapussel. Det hoppas jag uppskattas.
Annars ar jag lite deppig den har helgen. Kvallen blir nog liksom igar, framfor Sex and the City med lite for mycket glass. Pa sa satt ar det lite jobbigt att vara har. Jag vet fortfarande inte riktigt vem jag vill umgas med i klassen, eller snarare vilka. Det finns manga som ar snalla och sa, och nu borjar grupperingar ske mer eller mindre. Jag har lite hemlangtan ibland. Gud nu later det som om det suger har, det gor det verkligen inte. Men jag kanner mig bara  lite nere...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits