Ägget spängdes

Jag fick tips av en klasskompis att man kan koka ägg i micron. Smidigt och bra, ända tills att ägget sprängdes. Det lät som om någon hade slängt in en minihandgranat. Äggvita i hela ugnen.

Min kompis har precis lagt upp massor med bilder på Facebook på bland annat mig, vissa är mer smickrande än andra om man säger så. En bild är riktigt härlig där jag dricker ett groteskt äckligt vin. Det gick inte att få ned, och det kan man se på min min. Haha, jag skattar för mig själv när jag ser den.

Nu börjar det bli varmare och varmare här igen. Äntligen! Idag slutade vi efter lunch. Jag åkte in till stan för att shoppa något att ha på mig ikväll. Men jag hittade för tusan inget. Funderar på att ha min kjol som är hög i midjan med ett vitt linne till. Lite tråkigt, men jag får väll sminka mig snyggt istället. Eller så tar jag maskeradmasken så behöver jag inte ens sminka mig?

Jag är trött, ska lägga mig i sängen en stund och sen dra. Det idiotiska är att jag gick och la mig tidigt igår för att jag ville vara pigg hela kvällen, men istället så kunde jag inte somna, och sen vaknade jag ungefär varannan timme ända fram till klockan sex. Det är inte likt mig, jag brukar sov som en stock hela natten...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits