Att vakna sent

Två dagar i rad har jag vaknat halv tolv. Det är inte vanligt om man heter Cecilia... I Fredags så stack jag över till F vars värdmamma inte var hemma. Skönt, för hon är så himla hispig, jättejobbig! Vi kollade på Sandor/Ida och åt glass. Eller jag åt glass rättare sagt, älskar Picards vaniljglass! Den är extremt god. istället för att förfesta så drack vi kaffe för att bli pigga. Mycket bättre för hälsan! Sedan klädde vi oss och stack iväg till Montpernasse och Bobio där vi hade stämt träff med tre stycken killar. Men vi kom senare än tänkt så vi gick rätt in istället. Inget inträde den här gången heller. Jag fick agera skåp. Biljetten till kläderna stoppades i behån. Nyckelknippor x2, mobil, NAVIGOkort x2 och pengar stoppades ner i mina stövlar. Haha, stövlar är dett utmärkt alternativ till väska! Hur som helst var inte killarna på nattklubben, men vi underhöll oss ändå. Jag blev erbjuden champagne eller annan drink men tackade snällt nej. Sen började de spela en remix av Michel Jacksons thriller, och då kom det ut  människor med brännskador, blod, utdragna tarmar och gud vet vad! En transa som såg väldigt läskig ut gick omkring på ett podium. En riktig show med andra ord.

På tal om att sova sent så slog värdsyrran mig stort idag. Hon gick upp 17.30. Käkade frukost vid 18.00 Snacka om att vända på dygnet!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits