God morgon

Frukosten bestod av havregrynsgröt med linfrön, russin, mjölk en banan och en apelsin. En stor kopp grönt te också. Gott!

Ikväll blir det troligtvis Bobino och ev. Paris Paris. Vi har blvit uppskrivna på gästlistan, men nu får vi hoppas på att de inte ber om legitmation. Den första klubben blir nog inga problem, men frågan är hur det blir på den andra. Jag har som vanligt ingenting att ha på mig. Ska nog promenera till La Defense efter skolan och kolla i lite affärer.

Chattade med lillasyster som fått ytterligare ett jobb. Eller nästan, hon skulle på interjuv. Jag har inget jobb. Varför ska det vara så svårt att få ett sommarjobb?!?! Jag förstår inte riktigt det. I Paris söker de hela tiden efter folk till alla caféer, restauranger, klädaffärer. Men det finns helt enkelt förlite jobb i Sverige.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits