Planer

Jag funderar seriöst på att söka ett jobb i Lorient. Då skulle jag kunna bo hos farmor och farfar och leva lantisliv i några veckor. En blond tjej borde väll inte ha några problem att hitta ett jobb? Eller är jag bara naiv? Vi får se hur praoen blir nu, om jag trivs så får jag testa söka något liknande jobb.

Sommaren närmar sig med stormsteg. Jag inser att året har gått så otroligt snabbt. Läskigt snabbt. Snart är jag tillbaka i Stockholm, det kommer både bara vara skönt och tråkigt. Jag kommer antagligen sakna Paris.

Men innan jag åker hem har jag iaf 8 veckor kvar.  De här veckorna tänker jag njuta riktigt mycket av. Jag är inte färdig med Paris ännu.

Kommentarer:
Postat av: lillasyster

jobba i lorient?!

2008-04-22 @ 11:06:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits