Recept

Åh, det är underbart att vara hemma själv! Jag går omrking halvnaken i lägenheten, jag kommer hem när jag vill på dygnet, jag lagar den maten jag är sugten på, och jag äter när jag vill. Jag lyssnar på "Nova, le grand mix" på radio som är en av de bästa kanalerna med lite sådär konsig musik. Ska strax dra ner i källaren för att hämta min resväska, slänga i lite saker och dra till Stockholm.

I fredags var jag och D ute. Vi hade tänkt gå till Le Cab, för jag hade ställt upp oss på listan men väl på tunnelbanan mötte vi några tjejer i klassen som vi hängde på. Det var ett dåligt val, de var mycket påverkade, och inte sådär jättetrevliga heller, eller de är inte riktigt min typ av människa om man säger så. Aja. Vi hann inte åka någon annan stans. Så vi slutade på en Australiensk bar/klubb som var helt ok.

Igår mötte vi L Vid Belleville och gick omkring där. Det var jättemysigt. Jag köpte en blommig klänning som mamma ska få sy upp någon decimeter eller två.

Nej dax att skynda lite!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits