Tjockare och tjockare, smalare och smalare

Oj, jösses. Spanar på facebook igen och ser att en gammal vän har blivit riktigt tjock. Det ser ut som om hon tjugo kilos övervikt eller något. Inte smickrande. Samtidigt som en tjej i klassen bara blir smalare och smalare. Men man kan inte kommentera sådant, om hon har ätproblem kommer hon antagligen att ta det som en komplimang. Det är synd för hon har väldigt vackert ansikte.

Igår körde en av tjejerna i klassen ett friskispass på gympan. Jag känner av träningvärken i magmusklerna och det känns bra. Jag känner mig värsta vältränad när jag har träningsverk.

Dagen har spenderats på en bänk i solen i parc Monceau med två vänner. Vi planerar utgången imorgonkväll. Lite problem har uppstått, men vi får ta det som det kommer. Sedan traskade vi till Svenska kyrkan där vi köpte kaffe och bullar. Myspys.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits