Vykort

Äntligen har jag köpt vykort. Måste posta dem imorgon, iofs så lär mammas kort komma lite försent, men det är ju tanken som räknas.

Innan var jag och promenerade i Parc de Bagatelle. Och jag kan inte sluta förundras över hur vackert det är. Det låter så fånigt, men det ser ut som paradiset. Man använder alla sinnen, utom smaksinnet kanske när man luktar på blommorna och de våta löven, ser på den underbara miljön och lyssnar på både stora och små fåglar.

Jag känner mig oförskämt pigg, märker inte alls av sömnbristen och alkoholen. Skulle faktiskt kunna tänka mig att gå ut ikväll också. Fast så kommer det inte att bli. Jag ska dricka upp mitt kamomill te och läsa The Picture of Dorian Grey som ska vara utläst tills på torsdag, jag har knappt börjat.

image24
Bild från helgen, jag är till höger om DJns öra typ.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits