What to wear?

Äntligen lov! Vädret är underbart, och det sägs bli ännu varmare imorgon.

Idag har jag varit på Musée d'Orsay, det var påtiden att jag kom dit! Har sett massor med tavlor, och en och annan skulptur också. Tror att jag ska gå dit ytterligare en gång, hann inte se speciellt mycket av de 3000 verken. Sedan har jag och M suttit i solen på en bänk vid Pont de Neuilly och ätit lunch. Jag gick till salladsbaren igen och köpte med mig mat. Efter museet gick vi till Tuilerierna och satte oss i en trappa och fick lite sol på oss.Vi diskuterade epilering och lite annat skit.

Ikväll ska jag och D ut. Vi har dock inte bestämt var, men kvällen ska inte
sluta som för tjejen förra veckan iaf. Vi hade ett snack om det i skolan idag. Och jag kan faktiskt förstå varför skolan vill att vi ska vara hemma klockan 1. På natten finns det många skumma människor ute, och som ensam blond tjej får man vara försiktig. Jag tror att många är väldigt blåögda, och tror att alla vill dem väl för att de pratar med dem, men så är inte alltid fallet.
Den stora frågan är bara vad jag ska ha på mig? Ingenting känns rätt, jag får snabb shoppa lite hemma i Sverige på måndag. Tacka vet jag alla billiga affärer hemma. :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits