2 februari

Februari redan! I år är det skottår också! Igår kväll skulle jag kolla på filmen Scoop som jag hade lånat av skolan, men nu kan inte min dator läsa av några DVDskivor längre! Fy vad tråkigt, då kan jag inte mer titta på några bra filmer. Istället slåg jag länge och slösurfade på nätet. 

Ute strålar solen och jag ska strax gå ut på en joggingtur i skogen. Väntar på att mamma ska ringa bara, har inte lust att sitta här hela dagen och vänta... Jag skickade ett sms för 45 minuter sedan och sa att hon kunde ringa då, men uppenbarligen så har hon inte sett det. Eller så kanske hon har glömt bort att hon ska ringa idag?! Fast nej, det tror jag inte. Jag pratar med min kära mamma minst två gånger per vecka här. En kompis har inte pratat i telefon med sina föräldrar sen hon kom hit efter lovet.

Nu har jag precis slukat en mycket god frukost med pannkakor, yoghurt och kokt ägg. Det var gott.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits