21 Februari

Sådär. Allting går lättare och lättare för var dag som går. Nu har jag bestämt mig för att åka hem till Sverige. Imorgon från Charles de Gaulle går mitt plan klockan 10.40 om jag inte misstar mig. Mamma kommer att stå och vänta på mig utanför. Det ska bli otroligt skönt att komma hem till min älskade familj.

Nu borde jag packa min väska. Men jag skjuter nog upp det lite till ikväll. Ska till faster och hämta nycklar till lägenheten, kolla hur tvättmaskinen fungerar och äta middag med dem... Dagen har varit seg, trots att jag skolkade från franskan på morgonen. En sovmorgon har aldrig skadat. Efter plugget gick jag till Auchan och köpte lite vin. Som vanligt hoppas jag att jag inte får vinröda kläder att ha på mig i Stockholm.

Undra hur lång tid det tar innan jag ser C eller hennes morsa när jag kommer hem. De lär knappast åka någonstans på lovet. Max 24 timmar tippar jag på. Max.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits