Aldrig mer rakhyvel!

Okej, jag har kommit på mitt nyårslöfte ungefär en månad försent. Men vad gör det? Jag ska i framtiden endast använda epilatorn på benen! Det gör sjukt ont första gången, men nu när jag inte har använt rakhyveln på några månader så är håret inte lika "hårt" grovt och vasst. Dessutom inbillar jag mig att det har blivit mindre hår. Dessutom växer det inte ur efter en dag som det gör med rakhyveln.

Jag tänker vara hemma imorgon också. Lika bra att passa på att vila upp sig ordentligt.

För övrigt är det inte bara fettisdag utan även super tuesday. Jag hoppas på att Hillary tar hem fighten mot Obama. Efter Ségolène Royals förlust i Frankrike vorde det bra om en kvinna styrde en värdsledande nation. För demokraterna måste väl ändå vinna över republikanerna...?

Kommentarer:
Postat av: cissi:D

sitter här och letar efter personer med samma namn som mej(av okänd anledning:D) heter oxå cecilia.

2008-02-10 @ 14:27:06
Postat av: cissi

heter oxå cecilia!! XD

2008-02-10 @ 14:28:07
Postat av: Cecilia

Okej, antecknar!

2008-02-10 @ 20:20:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits