På okänd mark

Nu sitter jag och skriver på en Svenska B uppsats som ska vara inlämnad på onsdag, men jag vill vara kvar ikväll så jag kan få respons på min text av en vän. Hon är mycket duktigt på att skriva och uttrycka sig, så förhoppningsvis hjälper hon mig med texten.

Helgen var bra! kanske inte lika bra som förra men det var ändå bra.
Efter att ha pratat med mamma i telefon gick jag ut i solen och tänkte jogga, men eftersom en förkyling var påväg så orkade jag inte så mycket, så det blev en promenad istället.... Jag hann även åka iväg till en outlet där det sålde massor med märkesvaror, men det var inga snygga saker.

Vid sextiden kom F till mig, vi åt middag och fixade oss iordning. En liten fördrink med C blev det också. Sedan kom vi en halvtimme försent till RERen, men som tur var så stod alla där och väntade på oss. Festen var i en lägenhet på 18e våningen vilket gav en underbar utsikt över hela Paris. Mat, snacks chokladkakor och ett stort bord med alkohol fanns det. Jag var allmänt glad och gick omkring med en champagneflaska stora delar av kvällen.
Vid tretiden blev jag och F trötta och hittade ett rum där vi la oss ned och sov några timmar. Sedan blev vi utskickade därifrån och blev tillsagda att lägga oss i en bäddsoffa istället som inte var alls lika skön.
Efter ett tag gick vi på toa och när vi kom tillbaka hade två killar lagt sig i sängen. Vi blev irriterade och lyckades dra bort den ena, men den andra höll sig kvar. Så jag la mig brevid honom och försökte sova. Efter ett tag känner jag hur han slickar mig på handen och jag blir förbannad och säger att han ska låta mig vara ifred. Då så kommer han närmre med benet och jag fräser till att han skulle sluta. Då blir han förbannad och upprepat ett tiotalgånger att jag är dum i huvudet. Jävla skitstövel. Och jävla äckel. Bara för att jag inte vill att han ska röra mig, vilket han inte ens har rätt att göra så ska han för sjutton inte kalla mig dum i huvudet.
Förutom denna lilla incident så var kvällen mycket rolig.

Söndagen spenderades hos faster med man och kusiner. Det serverades gos mat och jag lekte skola med barnen.

Idag är jag hemma. Är matt och trött, trots att jag nästan har sovit i 12 timmar. Näsan är täppt och jag snyter mig varje kvart ungefär. Ska ta och pallra mig till Méderic för att skriva ut ett arbete och äta lite lunch.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits