Sol i Paris!

De senaste dagarna har vait helt underbara! Sol och varmt. Jag har gått omkring i trench coaten och ibland till och med i koftan bara. Dagarna har spenderats på en kaj vid Seine med bra sällskap och sushi. En tur Monceau och Jardin de Luxembourg hanns också med. Där satt jag på en bänk och pratade med en gammal tant. Hon var gullig.

Annars har helgen varit vit. Inte en gnutta alkohol. Men glass och goda ostar tackar man inte nej till. Inte en chokladkakebit heller.

Igårkväll var jag barnvakt och barnen var snälla denna gång. Vi byggde kaplatorn som blev högre än mig och jag hann ringa lite telfonsamtal till Sverige också.



Kommentarer:
Postat av: Elin

Amy är bra :)

Postat av: Cederbarr

Vad härligt det låter. Hoppas du har det bra!

2008-02-10 @ 19:26:07
URL: http://cederbarr.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Amy är bra ja :)
Jag har det underbart!

2008-02-10 @ 20:18:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits