2008

Nytt år, nytt vadå?
Jag har väll inga direkta mål med året, bara att det ska bli ett bra år.

Kvällen spenderades i Vasastan med vänner. Det var hur mycket mat som helst, jag år så jag nästan sprack. Året har inte börjat nyttigt om man säger så. På festen fanns en tjej som var i Paris förra året, så det var kul att snacka lite med henne om klubbar, lärare, familjer, caféer mm. Temat på kvällen var black and/or white. Jag hade svart pennkjol och ett vitt linne, mina nya pumps och en
svart mask som var köpt på Buttericks. Sedan hade jag med mig champagne, en chokladask och min äggrulle. Det låter kanske skabbigt, men var ganska gott. Fast Fs cheesecake var helt klart godast, den hade han lyckats bra med.
Vid tolvsnåret stack vi till Vanadislunden med glas och flaskor för att skåla. Där hittade vi Kristan Luuk och Carina Berg. Luuk tyckte att vi var mycket fina i våra masker och nyårstiaror så han sa till mig att nästa år skulle han fira hemm hos oss. Haha. Jag kom hem lagom sent och sov tillsammans med syster i sängen eftersom det var andra människor som sov i hennes.

Jag hade akut jeansbrist igår. Har gått omkring med tre par jeans i Paris. Ett par som är för korta (som jag inte kan ha om jag inte har på mig stövlar) ett som har ett hål mellan benen och ett par som är "normalt". Därför köpte vi fyra par jeans hos Acne, tre till mig och ett par till syrran. Jag blev glad för dem.
På kvällen åkte vi till mormor. Hon  har tjatat jättelänge på att vi ska komma till henne och äta middag, men vi gör aldrig det. Därför fbestämde vi oss för att äntligen ta tjuren bakom hornen och göra henne glad. Men väl där var hon jättekonstig, hon var trött och sluddrade när hon pratade. Vid middagen satt hon och försökte hålla huvudet uppe. Vi belv skrajja och trodde att hon hade fått en propp eller något. Men det visade sig att hon hade jättelågt blodtryck, för lågt. Så efter att hon hade vilat och ätit blev hon normal igen. Vi spelade kort, jag vann. Sen åkte vi hem, jag käkade knäckglass och kollade på Wallander. Ikväll ska jag trorligtvis inte hitta på något med L, eller hon skulle höra av sig, men vi får se. Annars så vill jag hyra This is England.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits