För att kunna sätta ett X

I ytterligare en ruta så skriver jag hur lördagen var.

Efter att ha simmar I Neuillys simmhall som för övrit var mycket fräsch, så åt jag lunch och stack ut på stan och tittade lite. Dessvärre är det sjukt mycket folk på lördagar, dessutom var det ju löning vilket resulterade i ännu fler människor. Men jag gick en bit längs Rue Rivoli, förbi Les Halles och vidare till Maraiskvarteren.

Efter ett tag träffade jag F igen som var superstylad och snygg, själv hade jag håret i en knut som jag inte ens hade kammat efter simningen och jeans och converse. Vi gick då hem till henne och satte på Kalle och Chokladfabriken samtidigt som vi åt. Efter filmen spelade vi musik och så fick vi för oss att gå till någon trendig bar, så jag lånade smink och fixade till mig och så drog vi till Pop In som var fullt så vi stack till Truskel igen. Mycket trevligt, inga större förhoppningar på kvällne vilket gjorde den väldigt roligt. Hunden hörde oss inte heller när vi kom in vid halv fyra igen.

Kvällens kommentar: "Bára så du vet så är du snyggast här. Men det är bara för att du är svensk"

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits