Kvitter och en arg lärare

Jag har sovit oroligt inatt. Har drömt en sjuk dröm om gorillor som försökte bryta sig in på mitt landställe, så jag högg av foten på den, och helt plötsligt var det en människa som låg där. Sjukt, det var nog bara för att jag jag läste om Yeti och Big Foot igår. Istället för att göra min läxor.

Utomhus kvittrar fåglarna för fullt, det är otroligt härligt. Jag har precis varit och köpt den kommande veckans mellanmål eftersom det inte ingår. Eftersom jag inte kan äta mjölkprodukter så försvårar det hela ganska mycket, och jag kan inte riktigt heller köpa bröd eftersom det inte håller speciellt länge heller. Men då köpte jag istället 550 gram mandlar gör ca 60 spänn. Dyrt eller? Jag har ingen som helst aning vad mandlar kostar i vanliga fall, så det kanske var billigt ändå? Men mandlar är nyttigt fett, energirikt och gott. Sedan köpte jag äpplen, två block och en till liten pryl. Allt är så jäkla dyrt här, även fast jag handlar på den billigaste affären som jag kan hitta.

Imorse på första lektionen kommer min störda lärare och säger att hon är väldigt arg, någon frågar varför och då står hon och pratar sjukt högt om allt som är dåligt. Nästan en utskällning. Och hon har inte ens någon anledning att göra det!!! Sorgliga människa.
Annars på franskan skulle vi haft nationellt prov i läsförståelse, men läraren hade glömt att bifoga själv texten, det fanns bara svarspappret med. Och kopiatorn var trasig så jag och M gick till loften istället och diskuterade hasch istället.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits