3 juni

Det är ju sommar ju! Redan juni.
Ny vecka, och ny dag på praktiken. Idag har jag nästan bara stått i kassan. Sålde under förmiddagen för 600 euro, vilket är rätt ovanligt, de brukar ligga runt 3-400. Det kom in ett gammalt äckel som frågade om jag ville äta lunch med honom. Nej tack. Jag borde ha svarat att jag tyvärr inte kunde eftersom jag skulle äta med min franske modellpojkvän. Hur som haver kom det in en rätt snygg kille idag på boulangeriet. Plötsligt kommer det in en tjej som pratar med honom och ser väldigt glad ut. Jaha tänker jag, det är säker hans flickvän, men det visar sig att hon ber om en autograf. Så jag sålde tydligen en suèdois till en fransk kändis. Men jag har ingen som helst aning om vem det är.

Just nu frossar jag i goda frukter. Har eh klämt i mig ett halvt kilo jordgubbar, ett halft kilo körsbär och en halv melon. Mmmmm! Nu har jag mango och grapefrukt att fortsätta på imorgon.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits