New Look

Ledig idag! Underbart skönt. Vaknade vid halv nio och stack iväg till Auchan för att handla mat. Gick och kollade i lite affärer också. Kom hem och lagade mat, sedan kom värdföräldrarna hem.

Stack till Naf Naf för att hälsa på F som jobbar där. Hon såg rätt uttråkad ut, men berättade hur hennes lördagkväll hade slutat. Inte speciellt bra. De gick tydligen ifrån klubben vid 7.00, sen hem till några killar, men de ångrade snabbt och tog bussen tillbaka till Paris, och la sig i en park för att sova. Det är ett praktexempel på hur jag inte vill sluta min kväll. På SSP var det tänkt att jag skulle skriva matteprov, men läraren hade ju inte lämnat något. Så jag gick till Tuileries, längs lyxgatan Saint Honoré och såg massor med dyra saker. På Colette hade de en regnbådsfärgad Absolut Vodka. Det vore en perfekt present till P, synd bara att hennes födelsedag redan har varit. Eller så sparar jag den tills nästa år då hon tar studenten.Sedan tog jag metron några stationer till Les Halles för att spana i den nya butiken New Look. Det finns i London, men det är är den första i centrala Paris. Tyvärr så öppnar dem ett helt år försent. Jag förstår faktiskt inte varför det inte finns fler billiga affärer i Paris, för kunderna finns om man säger så! Jag köpte 2 BHar, 3 spetstrosor, och ett par skinnsandaler för 30 Euro. Då hade jag dragit av min rabatt, men ändå! Ska ta och rensa bort gamla underkläder och köpa nya snygga där. Måste göra lite överföringar till mitt CB bara. Det är sådan bra saker man kan göra när man har fyllt 18!

Morgondagens matlåda är precis gjord. Den består av quinoa, rökt lax, spenat, morot, tomat, mozarella och avokado. Nu får jag inte glömma den heller...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits