Sex and the City

Blogg.se har inte fungerat speciellt bra, så därför har det blivit ganska få inlägg. Senaste nytt då? Det har inte hänt sådär jättemycket, men jag har varit och sett Sex and the City, the movie. Den var väll bra, men tyvärr så kunde man gissa ganska snabbt hur nästa scen skulle se ut. Rätt förutsägbar med andra ord. Men det var en feel good film, och sådana är alltid bra...  Jag blev till och med inspirerad att ha kilklackar på jobbet, vilket kanske inte var en jättebra idé. Hade ganska ont i hälarna efter 8 timmar ståendes.

Jag har fått ett arbetsutlåtande på franska, så nu måste jag bara översätta det till svenska. jag har väldigt mycket att göra just nu. Ligger lite efter. Ska ta med mig fysikboken för att stryka under och läsa det som jag ska skiva paper på. På söndag ska jag till faster för att hämta resväska och mitt smink som jag beställde när hon var i USA.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits