Dollarkursen!

Dollarn är jäkligt låg nu. Och jag har en faster som åker till N.Y om en vecka. Jag funderar på om jag ska be henne köpa något åt mig... Teknikprylar och sådan skit är jag inte intresserad av. Jag äger inte ens en MP3, vilket är rätt ovanligt när man är i min ålder. Det finns ju dock andra saker som jag tycker om. Typ väskor och parfymer.

GLAD PÅSK föresten.

Jag spenderade dagen hos faster med familj. Vi åt sjukt god mat, och massor med choklad, vi lekte i parken och vi cyklade. Sådär mysigt familjigt om man nu kan säga så. Jag fick med mig en hare i choklad hem, när jag åt av den nu så upptäckte jag att den var ihålig, men att det var chokladpraliner inuti den också.

Fredagen blev det ingen utgång trotsallt, utan en mysig hemmakväll hos tysken och blondien.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits