Okej, nu slutar det

Nu slutar påsken påriktigt!  Jag vet att jag bestämde det i måndags, men idag kom Ph med ett enormt påskägg fyllt med svensktlösgodis. Självklart kunde jag inte låtabli det, det var iofs inte så konstigt heller med tanke på att det ställdes rakt framför näsan på mig när vi hade franskaprov. I de franska modetidningarna är varannan sida fylld med reklam. Men inte vilken reklam som helst. Utan smalreklam. Det är krämer hit och krämer dit som man ska bli smal av. Haha, som om det räcker att smöja in sig i lite hudkräm och sen bli lika fit som Doutzen.

 


Jag åker inte hem ikväll ändå, ska på arbetsinterjuv den första istället. Bara det inte är ett aprilskämt.

Caroline, vill du inte komma ner i helgen?!?!? Det vore kul!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits