16 maj

Det betyder att det endast är 2 dagar kvar tills att jag blir myndig. Nu får jag gå ut lagligt, dricka, ta körkort, skriva på papper. Jag får egentligen göra det mesta. Men samtidigt så känner jag mig fortfarande som 14, förvirrad och ganska barnslig, men glad ändå. Kommer jag hamna i en vuxenkris?! Snart fyller jag 20, då är det bara halften kvar till 40. Vid 40 års ålder har man levt halva sitt liv, sen dör man.

Idag kommer vänner ner till Paris. Från början var de 6 stycken, nu blir det bara 4. Men det blir kul ändå. Värdfamiljen är borta i helgen, vilket betyder samma sak som att fylla 18...

FRIHET!

Men först måste jag klara av ett kemiprov. Har haft sjukt många prov denna vecka, och skulle behöva stänga in mig hela helgen för att fortsätta att plugga. Men det fixar sig nog. Jag får väll ta med mig the god damn fysikbok och plugga med mina vänner eller något. Sätta mig i ett hörn på nattklubben och försöka räkna lite, så kan jag vinka lite åt de andra som troligtvis dansar.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits