Barnavdelning

Igår fick jag ett mail där det stod såhär:


Hej Cecilia,

Rekryteringen av Säljare till Coop Forum Västberga är nu klar. Vi har beslutat att tillsätta tjänsten med en annan sökande.

Vi tackar dig för det intresse du har visat vårt företag och för den tid du har lagt ner för att söka tjänsten. Du är välkommen igen med en ansökan, om du ser att vi utannonserar någon tjänst som överrensstämmer med din bakgrund och dina intressen.

 
Gissa om jag blev förtvivlad? Men ännu gladare blev jag när jag fick detta mail;

Hej Cecilia!

Här tyvärr skickat ett mail till dig som du inte skulle fått angående ett nej tack till tjänst i Coop Forum Västberga. Dettya mail skulle till en annan person så bortse från det mailet. Ber 1000 gånger om ursäkt

Med vänlig hälsning

A E

Idag har jag köpt en klänning på Zaras barnavdelning. Den är blommig och fin, trodde att den skulle vara minimal, men den sitter bra! Om man tar de största storlekarna så motsvarar det faktiskt en liten vuxenstorlek. Det bästa? Den kostar hälften så mycket som en vanlig Zaraklänning.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits