:D

Just nu känns allting bra. Jag känner mig väldigt snygg i min blåblommiga klänning, guldig kuvertväska, svarta ballerinor och utsläppt  halvvildt hår. Om jag hade en sladd till kameran hade jag kunnat visa hur snygg jag är. Haha, självförtoendet ligger på topp!

Snart ska jag möta upp fyra stycken tjejer vid Palais Royal, musée du Louvre. Där ligger nattklubben Le Cab. Vi har blivit uppskrivna på listan, och skaffat någon form av bar-pass så det är open bar till klockan 00.00! Men jag har laddat med mammas goda bröd som för övrigt precis tog slut, så någon drink eller två ska jag tåla. Sen efter tolvslaget är det ändå lagom att sluta upp med drickandet och dra vidare till något annat ställe.

Åh, jag gillar Paris!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits