J'traîne des pieds



God kväll. Just nu känns allting bra och dålig. Humöret går upp och ned. Jag har sömnbrist. Jag tänker på mormor väldigt mycket också, det är kanske det. Nu tänker jag på henne flera gånger varje dag, och funderar över hur sommaren kommer att bli utan henne. Hur jag inte längre har möjlighet att fråga henne saker som hon upplevde när hon var i min ålder. Inte ringa till henne, och alltid höra henne lika glad när hon hörde att det var jag som ringde. Åh jag saknar henne. Fy, trårarna rinner.

Nej, nu ska jag bada. Läsa en bok om Kina och försöka koppla av lite.

Till helgen blir det Eurovison song contest hos E. Födelsedagslunch hos faster. Sen har jag inget mer planerat. Ska nog besöka mosken eller något annat som jag inte har gjort.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits