La Boule Ange

Idag var jag och besökte mitt boulangeri. Det var så franskt det kan bli typ. Föutom att hon som äger stället heter Katarina och är svensk. Jag börjar klockan 8.00 på tisdag, så det blir till att gå upp tidigt. Måste säga till min värdmamma att vi måste börja äta tidigare nu, alternativt att jag får äta tidigare själv. Kommer inte orka med att äta halvnio och gå upp vid 6. Jag jobbar även på lördagar(!!!), tyvärr.

Idag hade jag franska, svenska och kemiprov. De två första gick väll rätt bra, det sistnämda gick inte alls speciellt bra. Men skitsamma jag kommer ju ändå få VG i slutbetyg, och om jag inte får det... Ja då jävlar blir det liv kan jag säga. Nu måste jag kila iväg till idrotten. Vi ska spela brännboll baseboll. Sen måste jag fortsätta mitt pluggande.

Engelska
Kemi
Svenska
Matte
Fysik
är några av de ämnen som jag måste sätta igång med. Blä.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

hej
ville bara önska en härlig dag
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-14 @ 15:55:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits