Lektioner på CCS

Kul att jag gick upp klockan sex imorse för att vara på CCS vid 8-tiden. Kul att ingen var där förutom jag. Kul att jag inte hade kollat mina mail ordentligt och sett att vi började senare. Väldigt kul. Jag satte mig i parken och pluggade lite på sen 600 engelskaglosorna som vi har. Inget ont som har någotning gott med sig.

Jag har vunnit! Jag slipper göra kursprov i kemi. Det lönar sig att bråka lite, denna gång fick mamma hjälpa mig lite. Kemiläraren kom därför till mig och frågade " Är du nöjd nu?" Med mycket ironi på rösten (nu när du ändå har fått som du vill, kunde hon lika gärna lagt till) "Eh, ja det är jag väll" svarade jag. Sen så fågade hon ganska fräckt "Kan du verkligen det här?"
Haha, jävla subba. Gå och dö.

Vi köpte sushi till lunch och satte oss vid place de Vosges.

På historian idag pratade vi om V-Gurra, vår föredetta kung som var homosexuell, lasermannen och den svenska synden. Det var mycket intressant. I en italiensk film så framställde de svenskarna som helt frisläppta. Alla familjer åt frukost helt nakna tillsammans och allt var galet. Enligt italienarna alltså.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits