Rue de Bretagne

Oj, jag var så trött i inlägget innan att jag aldrig hann komma till det jag ville säga. Efter mässan så gick jag omkring lite i 3:e och hittade en mysig liten gata. I en liten gränd precis brevid visade det sig vara en otroligt mysig marknad. Eller det påminde om Östermalmshallen, fast mycket mer bohemiskt och de var utomhus! De hade ställt upp lite halft provisoriska bord, och man kunde beställa brunch, eller annan mat. Mycket var dessutom ekologiskt! Gud så mysigt det var, nästa söndag ska jag absolut gå och äta lunch där. Ska försöka få med mig några andra också, om de inte har pengar så tänker jag banne mig gå själv. För dit ska jag igen.


Det är när man går omkring som man hittar de bästa ställena. Innan har jag inte varit sådär överförtjust i 3:e men det här var så mysigt. Inga turister, förutom jag då, bara parisare.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits