aspirin, ägg och glass

Det är ungefär vad jag äter mest just nu. Kanske inte låter sådär jättegott tillsammans, men det intas givetvis inte samtidigt. Annars häller jag i mig vatten.
Jag struntade i att gå till doktorn idag, jag kom fram till att det antagligen inte är leukemi som google föreslog utan vanlig feber. Dessvärre innebär detta att jag måste sjukanmäla mig för första gången från jobbet imorgon och eftersom det är röd dag förlorar jag mycket pengar... Jag fick ett mail från chefen som undrade varför jag inte skrivit upp mig på sommarjobbslistan så jag förklarade som det var. Att jag inte vågade binda mig i sommar eftersom jag har diverse planer, men jag lär ta vakanta tider hur som helst. Allt för att få pengar till parisresor till exempel.

mylittleparis.com

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits