rubriklös

Dax att ta upp bloggandet igen? Lite dåligt med det på sistone om man inte räknar med mina små inlägg utan större betydelse. Eller egentligen är de av betydelse eftersom det är dessa tankar som snurrar i mitt huvud större delen av min vakna tid just nu.

2009 Ett nytt år, nya tag? Jag har köpt ett gymkort som jag använder flitigt. Jag har gått med i ett ungdomsparti och ska på kurs i helgen. Jag jobbar varannan helg. Jag går ut och dansar. Jag spenderar min Cooplön och studiebidrag på småsaker som nagellack, bio, tidningar, fika, sushi och annat som gör vardagen lite mindra grå, resterande sparar jag på mitt konto på SEB.

För ett år sedan vid den här tiden strosade jag hem längs Av. Charles de Gaulle. Om jag inte minns fel hade jag varit hos faster innan. Jag köpte mig modetidningen Jalouse och småpratade lite med försäljaren. Idag köpte jag Elle på pressbyrån och strosade hem längs Drottningholmsvägen. Livet ser ungefär lika dant ut med andra ord, fast det utspelar sig på två helt skilda platser.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits