fem.juli.tvåtusennio.

Idag har jag jobbat. Det var kaos. Massor med folk, lite personal. Diverse snatterier där en mamma hade sina barn och stora turkfamilj med sig. Gissa om det blev liv i luckan när vakten tog henne... Massor med poliser tillkallades. Barnen grät och skrek av förtvivlan och resterande familjemedlemmar skrek och gormade, polisen skrek åt dem att lugna ner sig. Folk i butiken undrade vad som hände. Eftersom vi endast var två från kassan fick jag vara ansvarig vid stängning. Massor att göra och hålla koll på. Stress. Stämplade ut sist av alla, en kvart försent. Fick springa till tunnelbanan för att hinna. Nu sitter jag här och försöker varva ner.

Det var min dag. Var din lika bra?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits