24 mars 2009

Tiden går snabbt nu. Håller allt på att rinna ut i sanden? Jag ver faktiskt inte, tiden får utvisa det.

Jag har varit i uppsala i helgen på Universitet Liberal. Det var mycket roligt. 100-års festen hölls på Östergötlands nation och det fanns massor med trevliga människor. Potentiella ragg också om man säger så... Dessutom upptäckte jag att Uppsala är en otroligt fin stad, här skulle jag mycket väl kunna tänka mig att plugga. Innan var jag skeptisk till att det ligger så nära Stockholm, men det kanske är ganska praktiskt trots allt?

Jag har lånat hem två par glasögonbågar också. Ett par ganska markerade (sköldpaddsfärgade) och ett par lite mer diskreta med svart båge. Jag vet inte alls vilka jag vill ha, båda vore bäst. Men vad jag vet är att jag behöver glasögon, annars kommer mina ögon ge upp av överansträngning.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits